Leta i den här bloggen

onsdag 3 februari 2010

DAGENS SKAPELSER





Massor med bilder! =) Tänkte ni kunde få se resultatet på körkortbilden. Den fick duga, man kan ju hålla på och ta om i oändlighet så efter typ 4 bilder så sa jag att det fick räcka.
Fick även sms-avisering på mina varor från Halens så dom var jag och hämtade ut. Både jacka och skor satt som ett smäck. Jeansjackan var det även stretch i, superskön! Skorna är ju som två skyskrapor men det gillar jag. Kan dock finnas risk för onda fötter kände jag....
Jag blev ledig hela dan iaf, gött. Var ner och fotade mig sen tog jag en latte på Johanssons, själv. Faktiskt så gillar jag att fika ensam med en tidning i näven, börjar man bli gammal tro...eh...

Idag kör jag på enkla leggings, min nya luvtröja från Gina och djurmönstrad polo från H&M.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar