Leta i den här bloggen

söndag 28 februari 2010

ÄNNU MER GÅRDAGEN


Aj, aj ont i fötterna...
Min nya väska från KappAhl
Katta hade fixat fina naglar till kvällen!

Födelsedagsbarnet Katta!

Hej, hej goddag! Ja nu är man vaken och vid liv efter partykvällen. Det blev en sådan riktigt bra kväll lär jag säga. Kan ju vara så himla trevligt att umgås och snacka med folk man inte annars hänger med. Fick många goda ord om bloggen också vilket värmer varmt i mitt hjärta, tack tjejer! =) Jag dansade så himla mycket på hottan och jag hade såååå ont i fötterna när jag skulle gå hem. Haha, undrar hur många gånger jag tjatade igår om hur gammal jag börjar känna mig, blev typ helt överlycklig varje gång jag träffade nån i min egen ålder! Åldersnoja.se...
HEJ SVEJS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar