Leta i den här bloggen

lördag 20 mars 2010

DAGENS SOLIGA


Goddag på er! Oj, vilken dag jag haft hittills. Man blir ju bara så glad av detta väder. Började dagen med en fika tillsammans med mina bröder och respektive och självklart sötnosen Theo! Sen över till Johanssons för att träffa Emma, Emilie och Annika. Emmas födelsedag idag så jag köpte med mig en liten blomma till henne. =) Sen blev det häng på stan, kika lite i affärer, träffa trevligt folk och ja, bara njuta av ledighet. Nu ska jag strax ut och springa, hur gött kommer inte det att bli då?! Ikväll blir det bara en lugn hemmakväll. Fast jag och Dennis ska fira med lite bubbel. Vad vi ska fira talar jag inte riktigt om än... ;)

Skinnjacka H&M, tröja Gina Tricot, halsband Lindex, leggings Lindex, skor Skopunkten och väska fått av mor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar