Leta i den här bloggen

torsdag 4 mars 2010

TIMOTEIJ

Hej alla! Ja jag blev inte ledig idag som det var tänkt. Skulle gått av imorse men tapper som man är kör man ett dubbeldygns-pass, puh... Istället får jag ledigt i tre dar vilket jag njuter åt så mycket! Tänkte faktiskt försöka få med mig karln imorrn till badhuset och simma. =)

Var in och kollade på svt.se här i förrgår och nu äntligen kunde man lyssna på alla bidragen från Melodifestivalen. Jag har fått min favorit och det är tjejerna i Timoteij. Man blir riktigt glad av den låten. Och jag gillar verkligen deras scen-outfit, alla matchar varann. Skitsnygga tjejer och dom har min röst nästa lördag. =)
Den här lördagen blir det nog en utgång i Västerås med lite party hos fröken Flink och jag har inte den blekaste vad jag ska sätta på mig, hallå (!?), inte likt mig! PUSS så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar