Leta i den här bloggen

tisdag 9 mars 2010

DAGENS


Vilken trevlig kväll med mor det varit och filmen var okej. Jag är inte extas men jag är fan av både Sarah Jessica Parker och Hugh Grant så gillade att sen en film med dom. Nu väntas "DHW" men först måste jag berätta lite om vad som händer längre fram i veckan. Imorrn är det dygnspass som gäller. När jag går av torsdag morgon bär det direkt av till Västerås och Norpans salong för då ska hon slinga min fula utväxt, wiiiie.... Ska bli lite fin till lördag har jag tänkt för då jäklar smäller det. Innebandyn i Sala firar 30 år och alla som någon gång varit med och spelat i dam eller herrlaget är bjudna. Så det blir lite innebandylir på dan sen stor fest och middag på hotellet på kvällen och mitt "number-one favourite"-coverband ska spela, "Nothing Right Now". =) Åhhh...inte en blekaste vad det ska bli för outfit, tåls att tänkas på. Godnatt lovers!

Polo H&M, kofta MQ, leggings Lindex, boots Skopunkten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar