Leta i den här bloggen

torsdag 18 mars 2010

DAGENS



Hej alla! Idag har jag spenderat typ hela dagen i Västerås med mamma. Var tvungen att åka dit och lämna in min mobil som kajkat ur...igen! Suck. Ja, så nu är det fixat iaf. Självklart blev det även en latte på Waynes, lite shoppning och avslutning lite kinamat på Mangolian Barbecue, mmm. En bra dag och nu när jag kom hem så kom Emma och Viggo förbi på en kaffe. =)
Ska jag orka med en löptur nu är frågan? Känner mig inte direkt laddad, tyvärr. Gick så förbövelen tungt i tisdags också. Men imorrn är det dygnspass så då blir det ju ingen träning.
Ja, som ni ser på bilden är det ett av mina inköp, en större ring från Glitter för 99 kr. Ni ska få se det andra lite senare. Förresten, när jag var på Gina Tricot så sa tjejen i kassan: -"Vilken fin tröja du har!" Sånt värmer, mer sånt av oss tjejer, tycker jag. Finns det nåt bättre än att få en komplimang av en tjej?! Nej, tänkte väl det... =)

Tröja och leggings Lindex, sneakers Diesel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar