Leta i den här bloggen

måndag 15 mars 2010

TRENDER


Hejsan hoppsan! Sen uppdatering idag. Direkt efter jobbet blev det en promenad i solen. Skönt med mycket frisk luft idag med tanke på att jag var inne hela dan igår (skandal). Alltså, jag har en bild på mig från igår men jag kan bara inte lägga upp den. Tänkte göra det först men det är för gräsligt, haha. Så då fick det bli lite inspiration från Emma Danielssons blogg istället. =)
Hon tipsar om trender som kommer till hösten men som man även kan tjuvstarta med redan nu. Mycket svart spets och prickigt vilket jag gillar. Fr. v spetsklänning Topshop, prickig blus Modekungen, spetsleggings BikBok (VILL HA).
Jag är ju inte så jättemycket för färg men det är lite kul med dessa grafiska mönster på bilden högst upp. Faller ju för dessa coola leggings och dom kommer från Monki, topp till vänster Topshop och klänning H&M. Nu mat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar