Leta i den här bloggen

söndag 14 mars 2010

JUBILEUM

Skapliga märken efter skorna, aj, aj.
Mitt favvoband Nothing Right Now. Alla skrattade åt mig för jag var extas längst fram. =)
Enligt min mening Salas fräschaste 2 barnmorsa, Vivvi. Alltid tipp topp.
Härlig bild på junis fjunis.
Hittade på fågeln Cajan som körde på backslick.
Mysigt kort på Perra, Månsson och Sandra.




Uppvärmning i mitt vardagsrum innan hottan. =)


Ser ut som en svullen gris, haha.

Sotade ögon
Blev inget bloggande alls igår men jag hade verkligen fullt upp hela dagen.
Nu har jag lagt in korten i lite fel ordning känns det som men så får det vara. Fanns ingen ork till engagemang idag. Är ganska tärd vill jag lova. Träningsvärk, ont i knäna, fötterna känns helt trasiga. Ska kännas när man varit på jubileum. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar