Leta i den här bloggen

lördag 14 augusti 2010

DAGENS



Va konstigt det är. Dom gånger man bestämmer sig för att idag ska jag ha hårband. Nej då håller man på och krånglar och krånglar och får absolut inte till det och till slut ger man upp och gör nån annan frisyr istället.
Nu idag när jag skulle gå ut och sola så satt jag bara i hårbandet, tog ur flätan och knölade upp håret i en knut, utan spegel dessutom. Vips, så blev det så där perfekt man vill ha det. Hmm, mysko...

Har haft en väldigt mysig och bra dag hittills. Hur underbart är det inte att sommaren kom tillbaka då! =) Har tillbringat förmiddagen på stan ihop med Annika, John och Nathalie, både fikat och lunchat.
Sen har jag då solat lite, vilket man inte klarade så länge, riktigt tryckande värme ute.

Nu ska jag strax ta en välbehövlig dusch för att sedan piffa inför middagen i Måns Ols, gött!

Linne - H&M
Jeansshorts - Lindex
Skor - SthlmDG
Halsband - Guldfynd
Brills - Kicks

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar