Leta i den här bloggen

söndag 1 augusti 2010

INFLYTTNINGSKARDYLL!

Lugnet före stormen. =)
Vanessa och Maria!
Trevliga diskussioner
Vi fick en blå himmel till slut och Karin passar perfekt in där. ;)
Mina bästa, bästa vänninor var också med!
Söta Vanessa!
Matta och Emilie!
Fina Annika var glad!

Dennis, Maria, Bergek och Matta!
Can not be serious... =)
MAIN ACT!! (Jocke, Micke och brorsan)
Söta Stina och Ellie!
Bäckman och Erica tokar!
Jag och Neos pappa! =)
Photosession!
Tjejligan....
Och äntligen kom Sofie med plutten...
Snicksnack på gräsmattan!

Linne och halsband från Indiska, kjol Gina Tricot och skor Nelly + änglahår. =)


Många som var väldigt faschinerade av Neo!
Karins tuffa byxor från H&M!
Main Act in action på hotellet, grymt killar! =)
Hoho, skapligt seg på att uppdatera idag.... Nu kanske ni alla tror att jag legat som ett kryss hela dagen men det har jag faktiskt inte. Jag har mått prima trots en hel del vin igår. ;) Har faktiskt haft fullt upp hela dagen. Var ju en del att städa om man säger så.
Brukar tänka så här dan efter när man ser hur fasen det ser ut: -"Vad pysslar folk med egentligen när dom är på fest??!" Helt sjukt hur det kan se ut, usch vidrigt var det att städa. Men nu skiner det där nere igen. =)

Var och lunchade med delar av gänget från igår. Haha, "lunchade", låter så fräscht när vi egentligen moffade PIZZA, mumma!

På eftermiddagen hade jag och Dennis Matta, Sofie och Neo här på fika, mycket trevligt.
Och nyss har jag och Dennis sett klart "Up in the air" (vilket SKIT)!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar