Leta i den här bloggen

onsdag 18 augusti 2010

MINX

Skulle verkligen vilja testa denna nya nagelteknik som kallas för Minx.
Dom fäster tydligen som en tunn plastfilm på nageln med värme och det rekommenderas sitta i 1-2 veckor och priset ligger på mellan 450-500 kr.
Men det är riktigt coolt, tycker jag. Såg att både Frida Fahrman och Elin Kling har testat på guldnaglar, snyggt!

Jaha, det blev ju ett riktigt jäkla skitväder ute idag, regn och rusk. =(
Jag ska iaf snart åka iväg med min brukare till Västerås så det gör väl inte så där jättemycket att det regnar men det är ju ändå tråkigt. HEJSAN!

1 kommentar:

  1. Hoj!
    Min nageltjej i västerås gör det eller kommer i alla fall att göra.... vet inte om hon gått utbildningen ännu. Jag har testat, satt jättebra på tånaglarna men sämre på fingrarna för mig i alla fall. Men då är jag ju i vatten en hel del oxå. Men nu har ju nya grafitti lacket från isadora kommit som man kan göra lite kulit me så du får väl testa de så länge. Om du vill ha minx, hör av dig så får du nummret! kram

    SvaraRadera