Leta i den här bloggen

tisdag 3 augusti 2010

EN KANSKE-DAGENS

Hoho, ser nästan ut som en liten gravidmage på bilden längst ner, haha...
Håller på och testar lite här hemma, vet inte om jag ska ha så här men fotade det iaf.
Köpte kjolen på Lindex i fredags och jag tror jag gillar den....
Kändes bra när jag testade den i provhytten men sen när jag väl prövat den hemma blev jag lite tveksam. Den är lite stor i midjan och dessutom är det en ganska bred "mudd" som man lär vika upp och då blir den ju lite kortare än vad jag tänkt mig. Men har man kjolen för långt ner så går det knappt att gå i för det blir för snävt så man lär ju vika upp...hmm, i-landsproblem.

Ska snart ner på stan och käka kinamat med Ellie och Perra, mums.
Sen blir det nog en fika på eftermiddagen med Sofie och Neo =) Ska även inhandla lite grejer till missen som kommer hem på torsdag. =)
Vi spånade namn igår jag och Dennis och vi har en del bra alternativ, hihi...

Det jag har just nu är då iaf:

Jeansjacka - Halèns
Tische - Gina Tricot
Kjol - Lindex
Kilklackar - Nelly

2 kommentarer:

  1. När kommer bebisen då ??? =) Fint hår du har.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Hihi, ja det vet man aldrig. ;) Det är nog inte dags än på ett tag. Tack! Kram

    SvaraRadera