Leta i den här bloggen

söndag 29 augusti 2010

POTPURRI

Anders, en av mina lagkamrater från igår.
Erika i plurret, hon skötte simningen galant!
På väg mot Anders som är redo för cyklingen!
Jag småsnackar med mamma och moster innan det är dags för löpning!

Nu kommer Anders och jag är redo!
Rivstart! =)

På väg mot mål, snart 7 km avklarade!
Mycket sammanbiten! ;)

Fixad och klar för att gå på partaj!



Jag och söta Agnes myser i partytältet!
Katta Ström och jag!
Skor och skinnleggings!

Jag hann slänga upp bilderna nu ändå. Så njut av dessa bilder. Lite sport och lite fest blandat! =)

Våran tid på stafetten slutade på 1.41.23, klart godkänt! Och jag sprang på 36.28, det är jag jäkligt nöjd med.
Nu är det bara att börja ladda för tjejmilen som är om 1 vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar