Leta i den här bloggen

tisdag 31 augusti 2010

TÄRD

SLITEN!!!
Mina fina bullar jag bakade igår, jag har verkligen fått in snitsen på det där nu. =)

Hua, va jag är trött, känner mig så jäkla sliten idag så det finns inte och det syns verkligen på bilden.
Har bara suttit på altan efter jobbet och ätit mellis, druckit latte och läst Sofis Mode.
Har ingen lust till motion alls. Kanske för att det blev så mycket förra veckan antar jag.
Jobbigast av allt är jag har väldigt svårt att vara hemma och ta det lugnt med gott samvete... Känns liksom som att en eftermiddag går till spillo genom att bara lata mig... Ja, ja det är iaf vad jag precis gör. Hoppas på mer krafter till söndag iaf....

Imorrn är jag ledig och det känns ju väldigt bra.
Ska möta upp Sofie, Neo, Emma och Viggo på lunch och sen ska jag och Karin åka till Västerås.
I need a new phone!! Har inte en blekaste vad dock....

Konstigt, nu känns det helt plötsligt lite bättre efter att jag skrivit av mig lite... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar