Leta i den här bloggen

söndag 8 augusti 2010

INGET VETTIGT


Jag hade verkligen ingen rolig bild alls att lägga upp denna dag så då fick det bli en från när jag var ute och gick i Bråstaspåret och en från när jag låg i solstolen här om dan.

Idag har det typ inte hänt NÅNTING. Var ute på en 90 min powerwalk på förmiddagen och sen har vi haft Dennis syrra med barn här på eftermiddagen och nu är klockan redan halv fem ju!

Men vilken tur jag har som faktiskt är ledig imorrn å. =)
Trodde jag skulle jobba nämligen för min arbetskamrat är gravid och hon trodde kanske hon inte skulle orka imorrn men det gör hon så jag börjar inte förren på tisdag. =)
Jäkligt skönt att jag börjar med värsta softveckan också, bara dagpass tis, ons, tors och fre. Sen ledig helg igen, gött. Man är ju lite arbetsskygg nu....

Jaja, inge mer vettigt att skriva nu iaf. Får se om det blir nåt mer inlägg om jag kommer på nåt. HEJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar