Leta i den här bloggen

lördag 15 september 2012

20120915



Faktiskt så börjar det kännas bättre och bättre med håret nu. Verkligen en vanesak. Snyggast är det helt klart utsläppt så får ju helt enkelt börja ha det mer. :)
Idag har det varit lite pysseldag här hemma innan vi på eftermiddagen åkte ut till mamma och pappas stuga. Dom köpte en kajak för inte så längesen så jag och Dennis testade. Riktigt kul men väldigt, väldigt jobbigt. :)
Vi har precis ätit middag och nu tänkte vi kolla på "Hunger games". Var väldigt längesen vi hyrde film.
OCH jag måste ju tipsa om typ världens godast dessert som jag gjorde igår kväll (som inte innehåller speciellt många kalorier:
Stoppa in en banan i frysen (dela den i några bitar först). Sen när den är fryst mixar du den med lite kakao, en skvätt mjölk och 1 ruta mörk choklad. Det blev som chokladglass med lite banansmak och krossad choklad. Alltså jag god damn så gott det var! Jag ska ner och göra en ikväll å. :) Man kan ju absolut variera sig också med t ex bär o s v. Ett mycket gott och "nyttigt" tips! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar