Leta i den här bloggen

onsdag 19 september 2012

BAKSLAG

Hej på er!
Ledsen för dålig uppdatering men jag har verkligen inte haft nåt att blogga om. Vi har bara hållt oss hemma här i två dar nu för Hilma har varit så förkyld. Så ja, det händer liksom inte så mycket. Igår var iaf snälla svärmor här och passade Hilma så fick jag ut och springa. Blev 7 km i 5.35 min/ km fart, alldeles lagom. Känns riktigt härligt att springa nu och faktiskt inte bli helt slut fast att man springer i skapligt tempo. :)
Idag ska vi iaf få fixa oss och gå ner på stan med mormor på em.

En liten notis: bakslag på vv i måndags. Fick gå därifrån med svansen mellan benen då jag hade gått upp 0,4 kg. SURT! Men jag va inställd. Hade dock hoppats på att jag kanske stod still. Men med tanke på vilken "katastrof-vecka" jag hade förra veckan så. Räknade inte points en dag och fuskade med smågodis, bakverk och "fan-och-hans-moster"! ;)
Tog nya tag i måndags iaf och räknar noggrant nu. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar