Leta i den här bloggen

tisdag 11 september 2012

BACKE OCH BELÖNING


Tjoho och godkväll!

Idag har dagen bestått av fika på stan med Emma och Annika på fm, väldigt trevligt. På em besök hos mamma och så fick jag ut och springa. Idag var det backintervaller som stod på schemat. "Månsan-backen" tog jag mig an idag (första gången). Bilden är när jag springer Silverman-stafetten för 4 år sen, där är jag på väg upp för just den backen. :)
Puh, fy vad det var jobbigt idag, kändes ordentligt i benen. Som vanligt 10 ggr upp och ner. Kör alltid sakta jogg nerför och tempot upp så snabbt jag orkar. Men ändå ett tempo så jag vet att jag orkar köra 10 i ungefär samma fart.
Sen fick jag mat hos mamma, lyxigt. :)

Ahh, just det, viktigast av allt. Fick min första guldstjärna på VV igår. :) Sammanlagd viktnedgång:
-3,7 kg. :)) Hade gått ner denna vecka som var: 0,9 kg. JÄVLAR så stolt jag blir över mig själv faktiskt. Det största bull -och kakmonstret ever kan verkligen lägga band på sig. :)
Som belöning för det så ska jag äta en STOR chokladkaka nu. Hahaha, nej jag skämta. :)
Nej jag ska jag få gå till frisören på fredag och äntligen få min "ombre-frisyr". Spännande! :) Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar