Leta i den här bloggen

tisdag 25 september 2012

DAGENS

 Skjorta - Monki, leggings - Lindex, skor - Skopunkten


 Nytt hårsmycke från H&M.

Godkväll!

Så här har jag sett ut idag! :) Hade tänkt premiära det ena paret av mina nya skor som ni då ser på bilderna. Tyvärr så kände jag att dom är nog snäppet för små. :( Fattar inte att jag inte kände det igår. Jag har ju fortfarande problem med mina stortår sen graviditeten så blir skorna lite, lite för små så får jag ont direkt. Så imorrn bär det av till Västerås igen, haha, för att byta till en storlek större. Fast denna gång ihop med Annika och Emilie och så ska vi in till stan. Det blir ju himla trevligt! :)

Idag har jag varit hos Emilie och fikat på förmiddagen. På eftermiddagen blev det besök hos mamma så fick jag springa. Blev 6,3 km idag i lite lättare tempo (5.40 min/km), avslutade med några intervaller mellan lyktstolparna. Har nog skrivit förut (minns inte) men skriver det igen. Är ju med i en grupp på Facebook som heter "Lofsans challenge". Där får man mycket tips och råd om träning. Så igår la jag upp frågan hur jag ska springa sista dagarna här innan söndagen. Svaret var; att idag köra lättdistans med lite fartökningar på slutet och på fredag köra ett kortare lättdistanspass. Så ja, så får det bli. :) Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar