Leta i den här bloggen

lördag 8 september 2012

SLEEPING PROBLEM

 Outfitbild fr. i torsdags. Lite synd att bilderna absolut inte ger rättvisa åt färgen på denna tröja. Den är iaf ny (H&M) och den är grymt skön. Även jeansleggings fr H&M. Första gången jag fick på dom utan att det satt åt. LYCKA! :)


 Premiär för tofs här i torsdags. :)

Jag idag efter att ha sprungit "Brunnsloppet" ute i Sätrabrunn.

Jag skyller helt enkelt blogguppehållet på dålig sömn denna vecka. Inte kul! Jag ringde BVC igår morse och grinade för jag visste fan inte vad jag skulle ta mig till. Hilma ammar massor nattetid. Amning hon nog säkerligen inte behöver. Så efter typ 5 nätter i rad då är man inte människa längre. 
Jag bestämde mig för att nåt drastiskt lär ske. Så jag sov hos mina föräldrar inatt och det bevisade att denna lilla fröken INTE behöver äta på natten. Hon sov hela natten utan mat!!! Hon hade vaknat och varit ledsen vid 23 men Dennis fick henne att somna om efter ett tag. Vilken lättnad det var att komma hem imorse. :)
Vi ska testa inatt igen. Så jag får sova ikapp lite till. Hade ju ganska svårt att slappna av inatt som ni kanske förstår. ;)

Ja, iaf över till idag. :) Har varit ute i Sätrabrunn och sprungit ett lopp på 8 km. Riktigt bra bana måste jag säga med fin natur och inte så jobbig. Kom i mål på 43.39. Snitttempo 5.42 min/km. Klart godkänt för mig!
Imorrn är det bara 3 veckor kvar till Lidingö, spännande! :)

Annars så är planerna för resten av helgen inte så många. Kaffe hos brorsan imorrn bara.
Just det, jag hade tappat 1 kg till när jag var och vägde mig i måndags. :)) Så jäkla glad jag blev. Jag som hade fuskat massor kändes det som. Nu är jag inte långt från en guldstjärna, hoppas kunna få den på måndag. Det får man vid var tredje tappat kilo. :) Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Snittiden blir 5,27 faktiskt så det är ju ännu bättre.

    SvaraRadera
  2. Hoppsan! Ja då har jag och Dennis inte riktigt fattat hur man räknar ut den rätt! :) Tack för rättelsen och det känns ju genast mycket bättre med den snittiden! :)

    SvaraRadera