Leta i den här bloggen

torsdag 13 september 2012

BARNVAGNSJOGG

Jo men visst sörrni! Ville verkligen springa idag på fm och eftersom jag var ensam och ingen barnvakt så fick det bli att springa med vagnen. :) Det funkade ju det å. Inte så långt blev det men det var riktigt jobbigt faktiskt. Så jag var nöjd efteråt! :)

Sen plockade jag undan lite ute på tomten innan Hilma vaknade. Gav henne mat, tog en dusch, gav mig själv mat. Drog till affären och handlade så allt skulle finnas till kvällsmat. Kände mig så duktig sen när Dennis kom hem att jag hade sett till att få min motion och även handlat! :) Brukar nämligen oftast vänta med allt tills han är hemma. Nu kunde jag vara kontaktperson och sen komma hem och så gjorde vi mat, ingen stress alls! :) Har fotat outfit också men den får ni imorrn! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar