Leta i den här bloggen

måndag 24 september 2012

BLANDAT SNACK (mobilbloggning)

Godmorgon!
Här var det en vääääldigt tidig morgon. Hilma verkar ha kommit in i nån ny period så hon vaknar någon gång mellan 5.30-6.00. Det är för tidigt för min smak men inget att göra. Hon orkar sen bara vara vaken 2 h sen år det dags att sova igen och då brukar jag lägga mig med henne.

Idag är vi med i lokalblaskan som ni ser här nedanför. :) Jag gillar ju sånt där ja så inte tackar jag nej när dom kommer fram och frågar, hihi...

Idag ska jag och mamma åka till Erikslund, det var inte igår man var där. Ska kika in lite höstskor bl a. Så det blir till att ner att väga sig på VV redan nu vid 9.30. Idag känns det iaf bättre! ;)

Den andra bilden är från i fredags innan jag drog iväg till vattentornsbacken för lite intervaller. Gick fin fint men det är sjukt jobbigt. Det var sista intervallpasset inför Lidingö. Tänk, mindre än en vecka kvar nu. Ska bli så kul! Jag och Emma åker tåg till Sthlm. Mina föräldrar kommer bo på hotell där fr lördag-söndag så vi möter upp dom när vi kommer dit så åker vi sen ut ihop till Lidingö. Känns bra, behöver inte vi vimsa omkring. Och jag älskar att ha med dom som support! :) Ha en bra måndag! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar