Leta i den här bloggen

tisdag 13 april 2010

DAGENS




Hej alla glada! Idag har jag hittills hunnit med en fika hemma hos mamma i solen. Hon fick även hjälpa mig att lappa mina "boyfriend"-jeans. Ni får se reslutat nästa gång jag har dom.
Sen träffade jag Emma och Annika en sväng på stan. Gick sedan runt och strosade lite. Tänkte kika lite på secondhand-butikerna men båda var stängda. =( Nu har jag precis ätit lunch och väntar på att det ska smälta undan så jag kan springa. Idag kan man nog springa i tische. =)

Skinnjacka - H&M
T-shirt, kofta, halsband och leggings - Lindex
Kjol - Gina Tricot
Sneakers - Diesel
Klocka - Ur&Penn.
Det flätade armbandet har jag fått men vet inte varifrån det kommer.
Frisyr - Två flätor jag snurrat ihop och fäst med hårnålar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar