Leta i den här bloggen

onsdag 7 april 2010

STRUMPAN I SKON


En trend som är riktigt snyggt är denna med strumpor i öppna skor. Lär testas så fort det blir lite, lite varmare ute. Övre bilden har jag lånat av Frida Fahrman och precis så skulle jag bära det. Söta strumpor från (om jag inte minns fel) Gina Tricot och kilklackar från Nelly.
Jaha, idag är det dygnspass så det blir bara detta inlägg. Och nu har Henke hjälpt med mig räknaren så nu är den på plats igen, skönt. Imorse blev det första morgon-springturen sen någon gång i höstas. Blev nog en 5 km och då är jag helt slut när jag kommer hem eftersom jag springer på tom mage. Finns inte en enda energiklutt kvar, haha... Men så gött det känns resten av dagen vill jag lova! Vi hörs imorrn igen! PUSS & KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar