Leta i den här bloggen

onsdag 21 april 2010

DESSA BRALLOR....

Alltså dessa brallor! Jag dör...mohahaha...
För dom som inte känner igen tjejen så är det moderedaktören på Metro, Marcella.
Tydligen är byxorna från H&M. Men dom är ju verkligen hideous!! Fast det var lite kul för hon hade skrivit till bilden att det faktiskt är hennes läsares "hatbrallor". =) Men på riktigt, det är ju fan inte okej, tycker jag.
Hoppas ni har haft en bra kväll. Själv tänkte jag springa tidigare men har inte riktigt känt mig okej faktiskt. Lite täppt i näsan och jäkligt matt i kroppen. Det kom dock inte förren jag var hemma från jobbet. Måtte jag inte bli sjuk nu då får jag panik. GODNATT

2 kommentarer:

  1. Japp nya vattentornet, har sprungit i styrarsbacken nån gån men tycker den är alldeles för lång. Planen är att springa 10 st upp i hög fart och sen jogga sakta ner. Det tar ju inte så lång tid men är ju vansinnigt jobbigt. Brukar springa 2-3 km innan som uppvärmning och sen hem vilket är nästan 1.5 och sen är jag nästan för trött för att duscha! Snart dags för läderloppet för dig va? Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Tusen tack för tipset, då ska jag testa. =)
    Ja, inte så långt kvar nu till Läderloppet. Blir nervös så fort jag tänker på det! Tack Helèn! Kram

    SvaraRadera