Leta i den här bloggen

måndag 5 april 2010

TATUERINGARNA

Svanken
Magen
Nacken
Vristen (snyggt märke av strumpan) ;)

Ja, för dom som inte vet så har jag ju faktiskt gaddat mig 4 ggr så jag tänkte visa hur tatueringarna ser ut. Jag gjorde nog sista 2003. Gjorde dom i den ordningen som dom ligger, alltså översta bilden först. Och ja, det var helt sjukt att börja med en sån stor. Fick nog avbryta 4 ggr i början för jag höll på att svimma, haha. Trodde nog aldrig från början att jag skulle tatuera mig men så var jag med Emma när hon gjorde sin första och 2 veckor senare satt jag i stolen. Ärligt, så skulle jag nog inte välja att tatuera mig idag om jag inte hade någon. Är glad att jag iaf kan dölja alla om jag vill. Det är fan lite trash kan jag tycka idag men, men, gjort är gjort. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar