Leta i den här bloggen

fredag 23 april 2010

SAMLING

En fin liten samling nagellack. =) Har faktiskt varit duktig och rensat ur en del nyligen.
Över till nåt annat!
Jag var ute och sprang tidigare och för första gången körde jag back-intervaller. Puh, säger jag bara! Tog mig en liten runda först samtidigt som jag försökte förbereda mig psykiskt för detta jobbiga. När jag kom fram till vattentornsbacken körde jag 10 ggr snabba upp och sen jogging ner. SPYFÄRDIG efteråt! Sen sprang jag vidare, inte långt alls men när jag var i stadsparken fick jag såna jävla hugg i magen. Typ, som nåt rejält håll eller nåt, de försvann verkligen inte så jag var tvungen att stanna och gå sista biten hem. Och det, kära läsare, händer ALDRIG mig. Det försvann iaf efter ett tag och när jag kom hem kände jag mig mycket nöjd trots allt. GODNATT

2 kommentarer:

  1. Jag brukar titta in lite då och då och kolla in din sida, mycket trevlig blogg. =)

    Det roliga var att jag kände att jag verkligen ville kommentera just detta inlägg. För där du skrev "det händer aldrig mig", det händer ALLTID mig. Haha
    Jag går gärna... =)

    Som sagt, roande sida du har fixat dig.

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat! Fast tråkigt slut. Men nu är det gjort.

    SvaraRadera