Leta i den här bloggen

torsdag 29 april 2010

DAGENS

Slutade med light-drickandet för 2 år sen men idag var det riktigt gött!



Det blev en väldans trevlig dag idag också. =) Var ner på stan och träffade Emma och Viggo. Fixade med present till fröken vi ska till imorrn eftersom hon fyllde för 2 veckor sen, blev även lite fika.
Känner mig riktigt laddad för morgondagen faktiskt, ska bli kul. Älskar att komma hem till Maria. =)
Och min outfit känner jag mig riktigt jäkla nöjd med. Iaf när jag testade idag, kan ju vara nåt helt annat imorrn. Kim, läser du det här så hittade jag strumpbyxorna, tack för hjälpen! =) Ränderna slutar inte där vill jag lova. ;)

Jeansjacka - Lindex
Svart tröja - Gina Tricot
Vit tröja - H&M
Leggings - Lindex
Skor -Skopunkten
Gröna naglar - IsaDora nr. 619 "Vintage Mint"

1 kommentar: