Leta i den här bloggen

onsdag 14 april 2010

NI HAR SETT DET...

Det är ju inte direkt att ni blir överraskade över min outfit idag men jag tänkte att jag slänger ändå upp en bild så ni får se min nuna en gång idag iaf. ;)
Har jobbat i Västerås idag och snacka om att man märker att det är vår. Jättemycket folk ute på stan och massvis med brudar att kika in kläderna på, hihi. Såg en sån jäkla cool brud, jag ville egentligen bara fråga om jag fick fota henne så ni fick se. Men nä, det vågade jag inte. =) Störtskön var hon iaf.
Otroligt nog höll jag mig bara till att köpa mig tre par trosor på Gina. Såg faktiskt Marie Picasso där inne också.....med solglajjer på hela tiden. Hon såg fräsch ut fast att hon är finare blond i mitt tycke. Nu ska jag kika på "Förkväll". Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar