Leta i den här bloggen

söndag 18 april 2010

IGÅR KVÄLL

Hemma hos herr Månsson (ni har han till höger)

Svartvita systrar, så fina!
Jag och söta Ellie!
Vivvi bar ett supersnyggt linne. Okej, hela hon var snygg, alltid!

Jag skulle behöva sola lite. ;)
Jag och min älskling (som har lite svårt att va seriös på kort) =)
Jimmy var nog den första killen jag hade, på fritids. Var tvungen att att ha ett kort på`n! =)
Kvällen till ära fick det bli klänningen från H&M som jag haft förut och skor DinSko.
Han som fick ställa upp och knäppa min "kvällens" var denna herre, Berga. Tack! =)

Hej och godmorgon! Det blev lite ändrade planer för min del idag, tänker inte gå in närmre på det. Men iaf så är jag ledig, sånt lyx verkligen. =) Så igår blev det partaj trots allt och 30+ på hottan. Väldigt trevlig kväll må jag säga...
Måste bara skriva det för det är nästan så jag får rysningar idag också. I slutet på festen var alla så där på topp, stod och dansade i soffor och på stolar (precis som det ska vara på våra fester). Och så satt vi på Michael Jacksons "They don`t really care about us" och ni vet att jag älskar Michael... Alla bara dansade som f-n och åhhh, det var sån jäkla stämmning. Jag blev alldeles tårögd. Nej, det var bara så häftigt, var bara tvungen att berätta. Hörs mer senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar