Leta i den här bloggen

lördag 22 maj 2010

DAGENS


Hejsan svejsan! Att gå upp och se solen skina och att det 20 grader gör bara en så glad!
Idag har jag tagit mig en fika på Johanssons med Emma och Majsan, jättetrevligt. Inte ofta man fikar med Majsan inte så det var superkul att hon hörde av sig igår om att hon var i stan. =)
Och jag är framförallt väldigt glad över att jag mår bra idag... Trodde nämligen jag skulle åka på magjsuka igår.

Jättekonstigt var det. Var ute och cykeltränade igår eftermiddag och det gick bra. Efter att jag duschat igår kväll vid halv sju började jag må så illa. Trodde det kanske var vätskebrist så jag försökte dra i mig massa vatten men det hjälpte inte. Till slut var jag tvungen till att spy, usch.
Sen låg jag nog 2 timmar och hade frossa och tyckte allmänt synd om mig själv. Blev iaf lite bättre sen så jag kunde äta lite kräm och mjölk. Måste varit nåt skit jag fått i mig för idag känns det iaf bra. =)

Idag ska jag och Dennis på dop. Det är Dennis kusins barn som ska döpas. Alltid trevligt med dop. Frågade Dennis om jag kunde ha på mig det jag har men nja, han tyckte shortsen är för korta och dessutom ser dom ut som pyjamasbyxor, sa han, haha... Får väl dra på mig någon klänning. =)
Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda. Är ju sista 30+ på hottan innan sommaren så det kanske blir det, är ju ändå ledig och det är jag aldrig annars på 30+helgerna och det är ju ändå dom mest värda helgerna att gå dit, anser jag. Ja, ja, det visar sig! Ha de bra så länge! Kram

Tische - Gina Tricot
Blommiga shorts - H&M "The garden Collection"
Skor - SthlmDG
Pilotbrillor - Kicks

1 kommentar: