Leta i den här bloggen

torsdag 6 maj 2010

NIKE....?

Jag köpte ju ett par nya Asics förra måndagen. Testade ju dom första gången på tisdagen och kände nästan på en gång att det inte var nåt som stämde med högerskon. Fick som en brännande, stickande känsla under fotsulan fram och så kändes det även som att två tår liksom domnade. Skitdryg känsla men jag sprang på iaf. Så pratade jag med mamma om det men hon tyckte jag skulle testa en gång till så det gjorde jag men det var lika då också. Det är ju verkligen hur viktigt som helst att löparskor sitter bra och känns bra. Så det blev till att gå tillbaka med dom nu i måndags. Så nu har jag helt plötsligt med mig ett par Nike hem! =) Har aldrig haft det förut. Jag hoppas för guds skull att dessa funkar nu. Ska testas idag. Jag har ju inte sprungit på 1 vecka nu, katastrof. Ska faktiskt ta bilen upp till Månsan och springa 7 km slingan där, kanske blir 2 varv om jag pallar. Vore ju det bästa faktiskt. HEJSAN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar