Leta i den här bloggen

torsdag 27 maj 2010

SVACKA


Hej! Idag är jag ledig, gött.
Känner mig dock så fruktansvärt trött, vet inte vad det är. Känns som att jag inte orkar göra nånting, vill bara sitta här i soffan. Känns som jag tappar sugen med bloggen också. Allt är så jäkla inrutat och lika hela tiden, händer ju inget. Äh, jag hoppas jag bara är inne i en jävligt dålig svacka. Skulle jag få för mig att lägga bloggandet på hyllan så meddelar jag det.

Vill iaf visa upp mina nya gladiatorsandaler som låg i brevlådan igår. Jag bloggade om dom när jag beställt dom från Ellos och jag kom ihåg att det kändes så långt att vänta till slutet av maj för att få dom (inte för att det varit nå väder att avändas i, men ändå). Men asså kolla min jäkla vrist. Jag fattar inte, har jag fått massa fett där också eller!? Det väller ju ut mellan remmarna. Klart jag gått upp i vikt senaste halvåret men ska det behöva bli så där, det är ju inte första skorna det är så med. Äh, dom är ett par "keeper" och så hoppas jag dom töjer sig lite.

Ikväll ska jag och mina kära lagkamrat, Perra, ut och träna inför Läderloppet som är nästa lördag (får fan ont i hjärtat av att tänka på det). Vi ska köra alltihopa idag, cykla, paddla och springa. Kram

2 kommentarer:

  1. Sluta inte blogga Linda, Tycker det är skitkul att följa din vardag.
    Bara så du vet ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack, sånt värmer att höra när man inte riktigt är på topp! =) Jag kommer nog inte sluta... Kram

    SvaraRadera