Leta i den här bloggen

fredag 7 maj 2010

LEDIG DAG...EHH...


Hej för första gången idag. Busy day måste jag säga. Började dagen med att fixa sista veden.
Efter det vågade jag mig för första gången ut med mamma för att cykelträna. =) Cykla är ju då verkligen inte min starka sida men eftersom det ingår i Läderloppet så lär jag ju. Inget jag dock kommer fortsätta med efter det. Men vi trampade 1 mil och det gick bra. Inte så jobbigt heller fast vi låg väl inte direkt på så... Nu vet jag ju lite hur det är och sträckan på loppet är ju inte så långt heller. Efter det så blev det lunch med vänninorna Annika och Emma + barn på Johanssons. På eftermiddagen var det möte på banken för att lägga upp huslånet (nu börjar man fatta att det är på riktigt) och efter det LATTE med Dennis, brorsan och Karin. ;) Ikväll blev det även bestämt en spontanmiddag med Erik och Karin men det är man ju alltid öppen för. Så.....
Nu fick ni hela min dag i detalj, haha. Visst är jag ganska färgglad idag också?! =)

Tröjor och strumpbyxor - Gina Tricot
Kilklackar - DinSko

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar