Leta i den här bloggen

söndag 9 maj 2010

MISS GAGA


Gagas as är inget att leka med kan jag säga!

Den här otäckingen blev man ju nästan rädd för! =)

En av dom speciella kreationer hon bar.

Jag och Karin i väntans tider på parkett!

Hejsan! Nu har vi inte hörts sen igår så nu är det dags för lite uppdatering igen. =) Får ju helt enkelt börja med bilder från denna underbara kväll i Globen. Oj, oj, oj så hon ägde. Vilken stjärna! Jag och Karin var hur nöjda som helst med denna musik- och kreation-upplevelse som Lady Gaga bjöd på. Det är lite synd att jag tyvärr inte fick till bättre bilder än vad som är men, men så är det med mobilkamera.

Jag bar:

Kavaj - Myrorna
Topp - Gina Tricot
Leggings - Lindex
Kilklackar - SthlmDG (bytte till ballerina sen dock för att vara snäll mot fötterna)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar