Leta i den här bloggen

torsdag 13 maj 2010

I DON`T LIKE RED DAYS...

Godförmiddag alla! Gick av jobbet för dryga timmen sen så nu är det soft i soffan med "Nyhetsmorgon" på denna röda dag. Tycker ju egentligen inte om röda dagar, inte när man bor i en stad som Sala där precis allt är stängt. Hela staden går liksom över till att bli lite utav en spökstad, helt tyst och helt öde. En rastlös människa som jag gillar inte det. Men jag har lovat Dennis att försöka coola ner idag och "bara vara", hmmm... Springtur står iaf på schemat och en fika i Månsan (som FAKTISKT är öppet) lär det ju bli, tihi!

Skorna jag lagt upp känns ju då inte riktigt säsong men dom är sååå jäkla grymma. Dom finns att klicka hem från Modekungen.se. Jag är in ofta och bara tittar på dom! Tycker ju då priset är lite väl högt så därför håller jag tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar