Leta i den här bloggen

lördag 1 maj 2010

PUH, VILKEN TUR....

Ni har sett detta så många ggr förut men tänkte att jag ändå slänger upp en bild. =)
Fläta som jag bara tvinnade lite på där nere, sprayade och plattade med plattången, sitter som berg.
Nu håller vi på med smarrig kvällsmat. En skön hemma-lördagkväll blir det.
Vi har fikat med Matta och Sofie i Månsan på eftermiddagen, superduper trevligt. Ja, förutom att jag höll på att bli av med hela kalufsen. Helt sjukt rädd blev jag. Lutade mig över bordet för jag skulle känna på Sofies mage och då börjar Matta skrika: -"Det brinner , Linda!" Shit, va jag bara började slå, såg inte om det var håret eller skjortan heller men det var ju då i håret. Syns inte så bra på bilden längst ner men det är alldeles uppbränt där. Och ja, alla vet väl hur bränt hår luktar. Personal, gäster, ja alla där i restaurangen började ju kolla och fråga för dom kände ju stanken, haha. Så nu luktar inte mitt hår nytvättat längre utan bara fan och jag blir alldeles illamående av att känna lukten hela tiden. Så kan det gå ibland... HEJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar