Leta i den här bloggen

onsdag 19 maj 2010

DJURISKT

Vilka sötnosar va? Nya från Skopunkten 199 kr.

Puh, nu har man äntligen gjort denna grisvecka av pass! Känns så himla skönt och det gick faktiskt fort precis som jag trodde. Har ju jobbat i Västerås idag vilket jag gör varje onsdag för att min brukare badar där och inte kan jag låta bli att handla nåt då inte. Förutom skor så köpte jag present till min love som fyller på fredag också.
Igår var jag med och sprang Vårruset i V-ås också, har nog inte skrivit att jag skulle göra det. Tog 5 km på 25 min och det är klart godkänt fast att jag helst hade velat springa på under 25 men, men...
Nu är jag ledig ända fram till måndag och det känns underbart så det blir nog mycket bloggande hoppas jag! Mer än så har inte jag att säga för idag! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar