Leta i den här bloggen

lördag 30 oktober 2010

BABBEL...


Hejsan!

Har inte blitt nå bloggande på hela dagen för att jag helt enkelt inte haft nåt att blogga om.
Har inte haft nån speciell outfit på mig heller som var värt att fota (samma klänning som förra lördagen).
Men nu sitter jag här med ett glas vitt i handen och nymålade naglar i färgen "Ashes to ashes" från IsaDora.

Faktiskt så fotade en bild på mig men jag hade ju glömt bort att den här datorn har ett eget liv verkar det som.
Helt plötsligt är det ett annat program man fixar bilderna i som INTE jag fattar. Har frågat Dennis vad han gjort men han säger att han inte gjort nåt. Hmmm..
Ja, i vilket fall så brukar jag alltså numera lägga in bilderna på min bärbara dator där programmet är som det ska. Men det finns det ingen ork till nu... =)

Ska fota min outfit iaf. Ha en bra kväll! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar