Leta i den här bloggen

torsdag 21 oktober 2010

DUBBELLYCKA




Vad gömmer sig i påsen? =)
Lyckan är total! Dubbelt upp denna vecka... ;)

Hej, hej, hej!!!! Vilken bra ledig dag jag har haft idag!
När jag kom hem imorse så blev det först frulle, efter blev det lite plock och dammsugning.
Sen bytte jag om till springkläder och tog bilen upp till Månsan och sprang 5 km där i härlig sol.
Sen blev jag bjuden på lunch hos mamma och brorsan och hans tjej var där med lilla Theo så fick jag gosa med honom lite.

På eftermiddagen mötte jag upp Emma och Viggo på stan och så drack vi latte.
Nu till höjdpunkten. Vi gick in på Lindex och det första jag ser: MIN kappa nedsatt från 799 kr till 399 kr. Inget snack om saken, kassan direkt!! =)
Tjohooo.... Ett par supersnygga skor och en perfekt kappa samma vecka, I like it.

Nu är det bara 2 dygnspass kvar på denna grisvecka, rullar på bra faktiskt.
Ledigt på lördag och då ska vi bjuda Erik och Karin på mat för Erik fyller på söndag men då jobbar ju jag så då grattar vi honom då istället.
Skulle så gärna vilja gå på hottan för det är premiär för 30+ då och det är ju typ enda värda helgen att gå på hottan för oss som börjar bli uppåt åren... ;) Men, men börjar ju 9.00 på söndag så det får bli lugnt.

Idag har jag haft på mig (fööör kallt med skinnjacka):

Skinnjacka - H&M
Stickad tröja och sjal - Gina Tricot
Långkjol - Lindex
Boots - Skopunkten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar