Leta i den här bloggen

tisdag 19 oktober 2010

YES, YES, YES








Okej, jag är i extas!!! Hämtade ut kilklackarna idag som jag beställde från Nelly i fredags och dom är verkligen heeeelt perfekta, jag älskar dom!!! =)))
Gullig liten påse dom hade lagt skorna i också, har jag inte sett förut.
Angående "dagens-bilderna". Konstigt det där ibland. Tyckte jag var nöjd med hur jag ser ut idag när kollade mig i spegeln men nej, sen när man fotar sig själv ser man ut som en jäkla idiot på typ alla kort. Ja, ja fick ju bli som det blev det. Inte nöjd iaf... ;)

Ikväll ska jag på bio i Västerås, "Tusen gånger starkare" blir det. Kommer nog gilla den har jag en känsla av. Ha de gött!

Jeans - Lindex
Boots - H&M
Keps - KappAhl

Kilklackar 379 kr Nelly

3 kommentarer:

  1. skitsnygga skor! hur är de i strl, tog du din vanliga eller?

    SvaraRadera
  2. Ja jag tog min vanliga storlek. Har i princip alltid 38 och tog det och dom passade perfekt! =)

    SvaraRadera
  3. Halloj! De där skorna var verkligen sååå snygga. Finns i ljusgrått också har för mig. Blev det retur på Scorettskorna? De från Nelly var ett strå vassare :-)

    Du frågade i min blogg vart jag skulle på fest. Ska hem till Kikki (Tommy Myrbergs numera ex som flyttat till huset där vi bodde förut vid Åsa & Kari. Blir det utgång för dig då?

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera