Leta i den här bloggen

måndag 11 oktober 2010

FRÅN UNDERBARA GBG

Mohaha, nej jag köpte inte brillorna. =)

Ett glas på "Lilla London" innan det blev "Nivå" och "Push".

Nytt halsband från Cubus.
Outfiten har ni ju nyligen sett. =)


Lördag och lite smått bakis. Men på väg in till stan iaf. =)

Fikar utanför centralen i härlig höstsol!


Maria fick låna mitt halsband från Indiska.





Draperad kjol från Gina, randigt Lindex och shoes DinSko.
Som den småstadsbo man är kunde man ju inte låta bli att köpa en Vitryss. ;)

Världens mest cool-lugna bartender. Himla trevlig!
Haha, efter att ha blivit bjuden på bärs så kan man ju vara så här otrevlig.




Världens trevligaste Göteborgare. Han fick hänga med mig och Maria och han tyckte nog vi var himla roliga. =)
"Dagen-efter-fika". Passionscheescake och typ världens godaste snickerskaka. =)

Och finally, från idag innan det var dags att fara hem.
Långklänning, skinnjacka och polo från H&M. Keps från KappAhl och torgvantar Lindex.

Så nu har nog fått alla bilder jag hade (som är dugliga att visa upp) =).
Har haft en sån bra helg och vi har haft superkul. Finns inget annat att konstatera, Göteborg är GRYMT! Och vet ni, jag har köpt med mig ett par kilklackar från Scorett, ni får se dom imorrn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar