Leta i den här bloggen

tisdag 26 oktober 2010

MASSA BLANDAT

På väg till Stocken!
Så jäkla söta, Dennis och Neo!
Hemma hos Emilie när Moa fyllde år. Emma, Emilie och Nathalie.
Jag på Johanssons!
Aston sover bredvid mig i soffan!
Erik och Karin från i lördags!
Har precis sprungit 5 km uppe vid Månsan.
Löparställ på!

Här får ni en salig blandning bilder!
Som ni kanske ni minns så skaffade jag ju mig en ny mobil förut, en Ericsson Xperia.
Den var jag ju minst sagt jäkligt missnöjd med så det slutade med att jag lämnade tillbaka den.
Så förra fredagen fick jag hämta ut en Iphone 4 på posten och jag säger bara: SÅ NÖJD! =)
Jag har ju fotat lite sen jag fick den så detta är lite utav det! =)

Annars blev det en lååång dag i Sthlm idag. Åkte till Stinsen och det var fasen inte mycket att hänga i julgran det inte. Så vi åkte vidare till Forum Nacka istället.
Jag testade iaf shortsen på Vero Moda men dom var inge bra men däremot köpte jag en skjorta som jag tyckte var väldigt fin.
Men shit så dryg expiditen var som jobbade där.
Ungefär så här var det:
Jag kommer in i butiken. Hinner bara gå fram till denna skjorta.
Tjejen: "Det är sådant härligt tyg i den där. Jag har den hemma. Om du tittar åt det hållet finns det både grå och vit."
Jag: "Okej, tack!"
Hittar shortsen och tar dom. Hittar en tunika som jag också tar med mig. Då kommer hon fram igen.
"Jag har den där hemma, den är jättefin. Och det blir jättefint med ett smalt skärp i midjan. Har du ett smalt skärp hemma?"
Jag: "Nej, det har jag inte."
Tjejen: "Vi har jättefina smala skärp här." Och så ska hon visa.
Jag: "Jag prövar den först så får jag se hur det känns."
När jag sen iaf bestämt mig för att köpa skjortan och går fram till kassan så säger hon:
"Har du några bra leggings hemma som du kan ha till den här?"
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA va fan det har jag!!
Nej sorry, så sa jag inte men gud så dryg. Hon kanske bara försökte vara trevlig på ett säljande sätt men usch va dåligt humör jag blir av sånt där. Ville bara lägga kläderna på henne och gå därifrån!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar