Leta i den här bloggen

söndag 17 oktober 2010

FULLT UPP



Hej kära bloggläsare! Sorry att det aldrig blev nån uppdatering igår. Hade verkligen fullt upp innan jag skulle till jobbet.

Var ju och fikade i fredags och då sa Berga att han skulle ut och springa lördagmorgon vid 10 med två andra grabbar. Man blev ju lite sugen så sen på kvällen bestämde jag mig för att haka på. Var också helt inställd på att kanske få springa själv om jag inte skulle orka med i deras tempo.
Ja, så det blev iaf milen och på den härliga tiden 52.57. Sååå nöjd jag var! =)
Vilken skillnad att springa fler så där när man tränar, man ger ju mycket mer liksom.
Så igår eftermiddag kunde jag fan knappt röra mig, haha. Men idag är man fit for figth igen. ;)

Denna förmiddag har jag varit hos Emilie med dom andra brudarna och firat Emilies minsting.
Om en timme ska jag iväg på herrmatch i innebandy. Så ja, denna söndag fylls upp.
Dygnspass väntas imorrn då... Hepp!

Långklänning - H&M
Tröja - Lindex

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar