Leta i den här bloggen

torsdag 28 oktober 2010

IDAG



Hello!

Idag sov jag ända till kl.9.00! Sover som en jäkla gris nu när jag är ledig, riktigt skönt!
Har varit hos kiropraktor tidigare. Fortfarande problem med ryggen men sen jag kom hem från Göteborg har det börjat göra ont på ett annat ställe.
Var faktiskt lite besviken när jag gick därifrån. Eller ja, både och.
Jag trodde ju hon skulle mosa ryggen ordentligt men det kändes mer som hon smörjde ryggen med sån där massageolja eller nåt.
Hon gav mig iaf bra tips hur jag ska träna upp ryggen mera. Jag är ju då lite kutryggig och det har jag varit länge.

När jag var typ 13 år så var jag längst av alla i klassen och det mådde jag dåligt av så jag sjönk ihop mycket så jag tror det är därifrån. Nu är ju inte jag speciellt lång idag (166 cm) men det var jobbigt då.
I vilket fall som helst, hon trodde det berodde på det och jag får inte få för mycket muskler fram för då blir det ännu värre. Hon sa iaf att jag hade jättefin svank och rygg överlag men jag ska försöka träna ryggen mer och hon visade en bra övning.

Efter allt det där så mötte jag upp Emma, Viggo, Sofie och Neo och fikade på Johanssons, mysigt.
Imorrn ska jag på förmiddagen fika med mamma och sen på eftermiddagen ska jag fika med Hulda som är i stan och hälsar på. Jag ÄLSKAR att fika!!! =)

Keps - KappAhl
Poncho - Åhlens
Kjol - Gina Tricot

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar