Leta i den här bloggen

måndag 25 oktober 2010

MINI-VACATION



Så här såg jag ut i lördags på våran middagsbjudning. Ja och så klart utan skor men hade jag gått utanför dörren så hade jag självklart haft mina nya Nellyskor! =)

Nu äntligen är min grisvecka på jobbet över!!!! Denna vecka jobbar jag endast onsdag dag så det är lite minisemester nu. =)))
Nu sitter jag i soffan och bara tar det lugnt. Ska väl snart byta om lite och ge mig ut på en lååång härlig promenad i solen och bara njuta.
Blir till att kratta lite löv ute här på eftermiddagen.

Förresten fick en av mina vänner barn igår.
Jag drömde för någon månad sen att hon skulle få en pojke. Mycket riktigt, det blev en pojke. =) Drömde även när Annika väntade Nathalie att hon hade en flicka i magen och det blev också rätt. Har en känsla för det där jag. ;)

Skjorta och skor - Nelly
Jeansleggings - KappAhl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar