Leta i den här bloggen

torsdag 19 april 2012

2 INLÄGG IDAG ;)

Godkväll på er!
Jag tänkte bara lägga upp en länk till receptet på dom där powerbarsen jag hade med i tisdagens inlägg. Fick en kommentar av en tjej som undrade vad det var i och det kanske är fler som vill veta hur man gör dom.
Men som sagt, jag gillade dom inte så mycket. Har bara ätit en sen i söndags, haha...
Men här hittar ni receptet iaf. :)

Nu är äntligen Dennis hemma igen, skönt. Vi var iväg och köpte ett begagnat skötbord till badkaret här på kvällskvisten så jag har satt dit det nu och fixat lite. Det blev kanonbra. Har inte hunnit invigt det ännu men det står väl inte på. ;)

Imorrn fm är det dags för BV-besök igen, det ska bli himla spännande. Och härligt när Dennis kan följa med. Sen väntas det mammagrupps-häng. Imorrn blir vi allihopa och då blir vi 5 mammisar. ;)
Annars inga planer för helgen alls. Jo, min första löprunda ska klaras av såklart. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar