Leta i den här bloggen

onsdag 25 april 2012

EGOBLOGG




 Hilma fick vara med på bild hon å. :) Randigt från Gina, kjol från H&M och sneakers från Skopunkten.
 Från igår: Tunika - H&M, stövlar - Skopunkten
 Från i lördagskväll: Klänning och stövletter - Nelly.com

Okej en bildkavalkad på mig, haha... Sorry för dålig uppdatering.
Det jag har att berätta är:

* Igår var jag ute och sprang igen och den här gången blev det 4,8 km och jag snittade 6.07 min/km vilket jag är väldigt nöjd med. Dock tog jag nog ut mig lite för mycket kanske. Men nu har jag bestämt mig för att köra Vårruset med ett gäng tjejer den 21 maj. Ska bli skitkul. Så ja, mitt första lopp blir väldigt mycket tidigare än jag trodde.

* Idag har jag varit på mamma/baby-core i Salbergahallen. God damn så jobbigt det var, börjar redan få träningsvärk. Men där fick musklerna allt jobba ordentligt, inte som när man tränar hemma direkt. ;) Och Hilma var så nöjd hela tiden.

* Efter det så har jag hängt med mammagruppen och det var trevligt som vanligt.
Var in på Lindex en sväng sen på vägen hem.
Jag har ett dilemma. Jag köpte kjolen ni ser på bilden här för ett tag sen.
Nu ser det ut som att den är svart - och vitrandig men den är beige - och mörkblå. Jag är helt totalt nollad när det kommer till vad jag ska ha upptill. Jag har haft svart topp till men det var t o m så att Dennis ifrågasatte den  matchningen, haha. Nej, jag vet inte. Snälla, nån duktig modemedveten som kan hjälpa mig??!
Jo och varför jag skrev att jag var in på Lindex var för att jag frågade t o m tjejen i kassan vad jag skulle ha till för dom hade en topp där inne i lika färger som jag visade men hon kunde inte hjälpa mig...

1 kommentar:

  1. mörkblå oversize t-shirt, mörkblått linne, ärmlös blus i marint eller vitt. skulle satsa på marint helt enkelt:)

    SvaraRadera