Leta i den här bloggen

fredag 13 april 2012

DAGENS MAMMA OCH STJÄRNOR



 Vit skjorta (avklippta ärmar) från Gina och boots från Skopunkten.
 Hej på er!

Ganska nyss hemkomna från stan jag, Dennis och Hilma. Vi har bl a lunchat på Johanssons. Man har tur när man får med sig Dennis så där för det hör inte till hans favoritsysslor så nu är jag lycklig, haha... Älskar sådana här fredagar, så himla härligt när han är ledig. :) 

Ikväll åker jag och Hilma hem till Emma på lite tjejmiddag, blir ju för himla trevligt det. Alltid spännande att se vad Emma hittar på. Hon brukar alltid göra trerätters. :))

Imorrn ska vi faktiskt ut till Möklinta på fm och gå på barnloppis, det ska bli kul. Sen åker vi till Matta och Sofie på em. Har messat med Sofie idag och vi ska både eftermiddagsfika och sen få äta middag där, huuur glad blir man inte då`rå! :))) Hihi...
Vi har en klädbutik här i stan som heter Wason som nu tagit hem märket Only. Jag handlar aldrig ett klädesplagg på den butiken för det finns absolut ingenting som tilltalar mig där. Men igår var jag och mamma in där en sväng. Såg mycket fint faktiskt. Bl a tröjan på bilden blev jag riktigt sugen på (kostar 379 kr). Fanns även i lite gammeldagsrosa. Såg en riktigt snygg jeanskjol och ett par jeansshorts också. Sen är man ju sugen att köpa ett par av deras jeans för dom brukar ju ofta vara väldigt bekväma med mycket stretch och till ett riktigt bra pris (299 kr). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar