Leta i den här bloggen

måndag 2 april 2012

20120402


Dagens inspiration blir denna bild på Alexandra. Snyggt med silvertischa och läderbrallor men framför allt gillar jag matchningen med två halsband i olika längder. Döskallehalsbandet är det riktigt snygg längd på också, I like. Dom oranga naglarna har jag redan härmat. ;)

Idag har jag och Hilma inte tagit oss för nånting ännu. Vill så gärna gå promenad med barnvagnen men det lockar tyvärr nada för det verkar blåsa otroligt kallt. Funderar på att ta en runda med bilen nu när jag väl har den hemma. Blir inte så mycket bilåkande annars.

Nu har jag anmält mig till Lidingö Tjejlopp som går av stapeln den 30 september. Första loppet av 4 som ingår i "Tjejklassikern". :) JIPPI, längtar! Kram på er! Ska försöka få till en dagens också. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar